2 dar kvar

weeeeeeeeeeii....

Bloggen har inte funkat så bra de senaste dagarna.. Irriterande.. Igår kom jag alldeles försent till Les Encants, marknaden. Kom dit vid fyra och de höll på att stänga men jag köpte iaf ett par vantar så nu behöver jag inte frysa på lördag. Jag ska göra ett nytt försök imorgon med Marja och Elin och förhoppningsvis Mayka om hon inte går i skolan. Då ska vi vara där innan tolv tänkte jag. Det finns allt möjligt där, verkligen allt möjligt. Om jag får en egen lägenhet nån gång här nere så ska jag fynd där, helt klart. Och en massa skor fanns. Nytt blandat med gammalt. Allt från scarfs till motorsågar, skinnjackor och gammalt porslin.

Lite vin och snack hann jag med hos Marja igår kväll och sen träffade jag Toni en liten sväng.

Det känns som om jag klättrar på väggarna lite här nu. Vill bara åka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback