Alnö

Har precis kommit hem från kyrkan på Alnö, barngudstjänst med en mass småtomtar och lucior som sjöng. Och en liten fyraåring med jeans och linne, Reuben, min systerson som vägrade var pepparkaksgubbe.

Resan hem var lååååååång. I fredags var jag och Toni ute och käkade på "Tantarantatatatat.." nåt sån heter den. En restaurang i Borne iaf där en kompis jobbar. Vi fick in en massa extrarätter så vi rumlade därifrån ganska sent helt fullproppade och lite lulliga. Kanske var det ett dumt beslut eftersom jag var tvungen att kliva upp klockan sex dan efter. Kvart över sex gick jag hemifrån, klockan halv tolv på kvällen var hemma i min systers hus på Alnö. Phuuu,.. maratondag. Men det gick ganska bra, sov hela flygresan och på bussen upp till Sundsvall sov jag, såg film och sen såg jag ett nytt Gilmore-avsnitt så jag var nöjd. Saga, min systerdotter hade försökt hålla sig vaken tills jag kom men låg och sov framför kaminen. Så mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback