En julklapp till mig

Ja, mamma nu vet jag iaf en sak jag önskar mig.. En webbkamera till min dator.. Säg till pappa, eller om du läser pappa, ring mig.. Det finns många jättebilliga..  Tack Ina för den idéen.. jag kommer ju själv aldrig på vad jag vill ha.

Innan jag åker hem ska jag avlägga ett löfte, jag ska sluta dricka cola-light. Så om ni ser mig i Sverige med en cola i handen, ryck den! Jag måste, mina tänder är förstörda.. på allvar. Vad dumt. Innan jag åkte hem till jul när jag bodde i Holland var jag tvungen att varna alla hur tjock jag blivit (jag hade gått upp 10kilo på 3 mån). Nu har jag inte blivit tjock men däremot förstört mina tänder. Så varning mamma.

Nu tusen saker att göra, nån som behöver nåt från Spanien? Vin o sprit? Godis? En latino?



Kommentarer
Postat av: Pudding

Kan du inte ta med lite Spanien-doft hem till mej? *saaaaknar* Älskade när man steg av planet i Alicante och den där doften och värmen slog emot en. Vad är det som luktar så gott? Nån blomma? Jorden? Vet ej. Kan ingen göra en parfym med den doften? Som när Kramer skulle göra en parfym med stranddoft :)

Postat av: ida

tja magda! inte läst din blogg på ett tag, har saknat det. hoppas allt är grymt med dig. kolla gärna in min o min kompis pms-blogg, med anekdoter o sånt om pms. om du har nån egen historia är det mkt välkommet också. puss, kram och god jul!

2006-12-16 @ 14:18:50
URL: http://pms.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback