fredagsfilmer hela långa dan..

Har precis sett "Thirteen", på spanska.. Och jag stördes inte så mycket av det. Ojoj.. Vad har hänt med mig? Jag har filmdag i sängen idag. Nu börjar Volver. Jag såg den i och för sig för nån vecka sen men jag ser om den. Bra för spanskan om inte annat..

Igår var vi på middag hos Mau och Mayka och sedan gick vi till Le Kasbah där Mau spelade. Det var riktigt bra faktiskt. Jag hade inte så höga förväntningar men det var fullt, många som orkade dra sig ner till Barceloneta. Sedan Fellini, skitfellini. Är så trött på det stället att jag vill kräkas men jag följde med ändå, som vanligt. Nu ska jag bojkotta centrum igen. Och bojkotta utelivet, det är ju så tråkigt ibland. Jag hade jätteroligt fram till Le Kasbah stängde så jag skulle nog ha gått hem då. Men istället så kom jag hem sent, mötte Javi på vägen hemåt. Han bor i Bilbao nu men är här några dagar så vi snackade lite skit på Ramblan och sen gick vi  och käkade frukost på Plaza Universidad. Bccadillo, lomo con queso. mmmm... gott.

Just det, jag har internet idag igen! Yippe! Så jag lär nog sitta här halva dan om jag känner mig själv. Men först lite käk..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback