fyra dar kvar..

Blogg.se har flippat idag. Nu las inlägget upp som jag skrev vid två. Sen kunde jag inte skriva nåt mer under dan för det gick inte att komma in på sidan. En annan grej är att jag märkt att om man kollar på min blogg i Explorer så är fältet med min bild längst ner på sidan.. varför??

Well, inget viktigt i och för sig. Snart onsdag och då är det snart torsdag och fredag och efter det hem! Jag känner mig alltid så konstig när jag ska åka hem. Längtar och längtar och sista veckan är tortyr. Sedan är det töntigt att säga men jag kommer att sakna Toni.. Hoppas han saknar mig med.. =/ Vad vet man..

Idag har jag jobbat med den här tidningen som aldrig verkar bli färdig. Jag hade planerat att vara färdig igår men dagarna går mest ut på att vänta och vänta på att andra ska göra sitt jobb. Så det är trist, om man bara har sig själv att skylla är det lättare att ta.

Känner mig ganska gnällig minst sagt, vill gnälla på allt. Men klockan är ju faktiskt 3 så det kanske bara är så att jag är trött. Var förbi och hälsade lite på Toni, han är sjuk. Jag känner mig lite hängig också faktiskt men idag har Bea lånat ut en värmefläkt så nu ska jag bara vädra ut röken ur rummet och sen sätta på den. oooo.. hade värme i mitt rum idag. Underbart. Slapp sitta framför datorn och jobba med vinterjackan på. Sweet värme!

Toni.. Si estas leyendo.. Eres lo mejor!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback