kort julresumé

Jul, ja vad ska man säga. Min absoluta favorittid på året, hela familjen är hemma. Det är snö och kallt med massor av mat och filmer och fika och sånt. Allt blev som vanligt ungefär förutom snön då. Det är mysigt att vi har små barn också. Självklart smittas man av förväntningarna och spänningen.

Jag har lite julledigt från bloggen tror jag. Inte för att jag inte sitter framför datorn, för det gör jag utan för att jag är helt slut. Det blir alltid såhär när jag kommer hem, det är som att jag bygger upp en massa stress och trötthet som jag bara kan bli av med hemma i mina föräldrars hus. Jag kommer hit och jag sover och läser och sover och tittar på TV och  sover och äter. Fast nu har mina två äldsta syskonbarn stannat när min syrra åkte hem för att jobba så nu hänger jag med dem på dagarna och det är tröttsamt om nåt. Men väldigt väldigt mysigt.

Några kort från jul.
tomte
syskon
julbord
lusse

Ljudböcker verkar vara grejen i år. Pappa går omkring med sin Mp3-spelare runt halsen hela tiden, helt fast i sin egen värld så jag ska bränna en massa av hans böcker. Perfekt på resa, eller när man är för trött för att läsa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback