min dag

Frukost. Jag har just ätit den första riktiga frukosten på länge, visserligen klockan halv fyra på eftermiddagen men ändå. Nu måste jag ställa om dygnet tror jag. Så jag vaknar vid 8 eller nåt när jag är i Sverige. Igår satt jag inne hela dan och jobbade,såg filmer och surfade. När klockan sen var halv ett på natten så var jag tvungen att lämna huset., få lite luft och se lite människor. Så jag tog en snabbdusch, slängde på mig lite kläder och satt och funderade på vart jag skulle ta vägen. Lördagkväll i Barcelona, tusen alternativ. Men eftersom de flesta alternativen innebär långa nätter en massa fulla människor, oftast även du, så kändes det inte så lockande. Ska leva ett sunt liv resten av året har jag tänkt. Då messade Toni, han hade just kommit tillbaka från Camp Nou. Plötsligt så kändes Club 13 och allt nere i centrum vansinnigt ointressant. Vi  tog istället en promenad i Gracia. Gick och drack läsk och varm choklad på ett ställe där man egentligen ska dricka vin och prata om filmer och böcker och vara intellektuella.Sedan hem där vi började se Volver. Men klockan var nog för mycket för Volver. Jag somnade när det var bara lite kvar.

Idag ska jag försöka jobba lite. igen. Efter en lång varm dusch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback