min högra hand förfryser sig..

15 grader! Och jag fryser häcken av mig.. oohhh.. hur ska det bli nästa vecka.. Är det snö hemma nu? Jag vill åka skidor. Mamma sa att jag ska hjälpa till på restaurangen när jag kommer hem. Mamma och pappa har ju skaffat en restaurang sen sist jag var hemma. Ska bli spännande att se. Carles berättade att en Paella här kallas Paella de Magdalena. Ett givet menyförslag till pappa nästa år.

Sitter på kontoret med Bea men ska strax pallra mig hemåt. Idag är stora gåutdagen den här långhelgen. Tror jag iaf. Jag och Toni och Carles är bjudna på middag hem till Mayka och Mau. Vet inte om Toni kan komma än.. Blir trevligt iaf.. Speciellt för mig och Carles som nu bara äter pasta och frankfurt, alternativt pasta och tonfisk. eller ris eller bara pasta.. Fattigdom suger.

Kommentarer
Postat av: erika

Restaurang!? vadå för restaurang? I sollet? Gud så kul! MÅste gå. Kram och hoppas vi ses i jul. Var ska man gå på juldan oh hallsta gått i konkurs?

2006-12-07 @ 21:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback