Sollefteåinfo

Glömde en väldigt viktig sak. Väldigt viktig. hehe

Jag hör rykten om att Hallsta har gått i konkurs och därför smids det nu nya planer för juldagen. Nya traditioner ska invigas. Som jag fattat det så är det nu Impuls som gäller. Alltså gamla Appelbergs. För på bowlingen och det andra stället (det byts ju namn på allt hela tiden) så kommer det garanterat bara vara småkids. Köp biljett. Mia har lagt undan en till mig så I'll be there.. Men usch vad tråkigt det känns att inte få gå på Hallsta. Faktiskt.

Den andra grejen var att mamma och pappa har en restaurang. Erika frågade. Jo så här är det. Sören har flyttat konstbutiken från Majoren till gamla Kajsas. De har renoverat hela huset och det rymmer nu, istället för sunkiga pizzor, grym konst. Ni måste dit och kolla in. Iaf så var ju köket kvar i huset så mamma och pappa investerade i det och i somras så hade de restaurangen öppen varje dag. Nu under vintern kör de fester och middagar för större sällskap bara (om jag fattat allt rätt /). Pappa kockar. Och har man fest där så sitter man mitt i utställningsrummet. Vackert och gott.

Lite reklam för det.

En vecka och en dag kvar sen sitter jag i Sverige och käkar lussebullar. Och dricker julmust. Och pussar på Saga och Reuben och August.

Kommentarer
Postat av: erika

hej igen vännen! Hur köper man biljetter till Impuls? Måste skicka ut mamsen på stan. Hoppas vi ses! Tjooohoooo det är fredag!!! Kram

2006-12-08 @ 16:47:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback