Antonio hette han ju.. såklart.. varför sa han Anthony?

2.15... ja.. vad ska man säga.. restaurangen vi var och käkade på hade en projektor på ena väggen där 80-talsvideos spelades. Sista timmen en kavalakad av gamla Madonnahits. Sen följdes en helkväll med Toni sjungandes "I'm a material girl".. som följdes av dans på gatan. Jag har ont i käkarna av all skratt, lyckad kväll med andra ord... Roligaste daten i mitt liv, inte bästa, men roligaste.

Återkommer med analys, för första gången har jag nämligen mött en riktig spansk kille. Han bor hemma, hos sina föräldrar.. suck.. men så är det i det här landet. Iaf om man är runt 25 och pluggar. Lite konstigt ändå.. Nu är det 7 år sedan jag flyttade hemifrån.

Men som sagt.. Inget jag tänker på nu... Nu är jag uppfylld av andra tankar..

Hasta siempre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback