AS

Trots att det idag är varmare ute än i vår lägenhet så står fläkten på största blås. Framför hänger min svarta jacka som var i stort behov av en tvätt. Men nu måste den skynda sig att torka, jag har nämligen en date om fyra timmar. Ujujuj.. jag är vansinnigt nervös. Middagsdate vilket betyder flera timmar av nervosighet, handsvettning, pinsamma tystnader, gömda förväntningar, lång väntan på maten, inga utvägar. Ska jag kräkas nu eller senare? Nu förstår jag varför jag aldrig går på dater, det är ju tortyr innan. Men jag behöver tänka på annat just nu, imorgon (tror jag iaf) åker R till sydamerika. Lika snabbt och lysande som han kom in i mitt liv så blixtrar han också iväg. Vägrar att tänka på det, vägrar att känna efter, vägrar att låta mig bekommas, vägrar..

Får väl göra nya försök, nya förälskelser, nya misstag. Fast R var/är inget misstag. Vi får se vad Toni blir. Kanske inget alls, vad vet man. Han är inget Y-barn förresten. Carles sa idag att man stavar Tony Toni här. Han pluggar ekonomi.. hmm.. ekonomer brukar inte vara de roligaste eller hur?! När jag pluggade var de iaf inte mer spännande än en skjorta med pullover. Fast i Spanien så påverkas valen av studier mer av vad föräldrarna tycker än i Sverige. Den som betalar bestämmer. Lite så är det. Vad mer, jo han gillar fotboll och spelar i nåt lag. Skulle tro fotboll där också men vet inte säkert. Det är iaf bättre än ekonomfaktorn. Ett plus, ett minus. Sen så har hans sms analyserats med hjälp av Carles, för att kunna tyda alla nyanser. De är på plussidan också, roliga och gulliga men inte för mycket. Sen ser han ut som Anders Svensson, som i och för sig är söt, men det drar ner ändå. Jag föredrar mörka spanska killar framför svenskliknande.. Jag trodde faktiskt han var svensk när jag först såg honom.

Ojoj.. hur ska det gå.. forts. följer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback