Bowla?

Det var lite snack om bowling ikväll! Marja drar ihop en tjejkväll, vi brukar ha det då och då på torsdagar då hon är ledig. Nu vet jag inte om jag kan gå för Maus band spelar igen och han kommer bli aaaaaarg om jag inte går.. Skit också.. Vill verkligen bowla. Men mina kompisar kanske inte är redo ännu för att se mitt sanna jag, det kanske är för tidigt i vår vänskap. Jag är nämligen världens sämsta förlorare, jag blir vansinnig, arg sur, förbannad, ledsen. P ville inte att jag skulle följa med och spela minigolf med hans kompisar för jag "drog ner humöret på alla". En gång började jag nästan gråta när jag förlorade en lottdragning om vilken biofilm vi skulle gå och se. Nu vet jag i och för sig inte om det berodde på att jag förlorade eller att P ville se en Steven Seagal-film.

Vi får se, om det blir bowling ska jag göra mitt bästa. För att vinna alltså. Då slipper jag ju oroa mig för att vara en dålig förlorare.

What else.. vill äta godis. I mängder. Men är så pank så pank så pank.. Det blir svältkur i december tror jag. I januari hade jag så lite pengar så jag gick ner 3 kilo, kunde behövas nu igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback