cesar

Snart sitter Cesar på ett plan på väg över Atlanten, hem igen. Tråkigt med avsked. Fast i vissa stunder är jag inte så sentimental. Vi mötte upp på MACBA nu på eftermiddagen och sa hejdå, det sista jag sa till honom var "If the plane crash, call me!". Han hävdar nämligen att han inte skulle ringa sin familj om han satt i ett plan på väg att krascha. Jag skulle ringa hem, helt klart.

cesar
Idag.

Jag träffade aldrig Anthony igår. Kände mig alltför hängig. Men han verkar rolig, iaf om man ser på messen, så vi ska mötas upp imorgon. Kanske går vi och ser "Såsom i himmelen". Jag såg aldrig den när den gick i sverige och nu visas den på biografen på min gata. Angeles de tierra eller nåt sånt heter den på spanska. Verdi, biografen, är grym. De visar en massa små filmer från alla möjliga länder. Jag såg på tv:n igår att Storm kommer att gå upp i spanien också. Ska gå och se den med Carles.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback