fredag kväll

Äntligen har vi en ny fotograf för nästa nummer. Sent ja, jag har haft en sån panik. Problemet var att min chef tyckte att han betalade för mycket för förra numrets bilder vilket gör att han velat spara in på nästa nummer. Phuu.. det är svårt att förklara värdet av bra bilder för honom. Eller han förstår men han förstår inte att det kostar. Fem timmars möte hade vi med min fotografkompis innan han tackade ja, och ska jag vara ärlig så förstår jag inte att han gjorde det. Skampris är vad han fick. Men duktig är han så jag är supernöjd. Hoppas att han vill stanna ett tag iaf, åtminstone för sin egen portfolios skull.

Sen gjorde jag presskort åt oss. Här i spanien så gör man presskorten själva tydligen och så ska man få en stämpel från nåt ställe, vi har inte lyckats lista ut det än. Men det ska väl vara fixat till nästa års festivaler iaf. =)

Klockan fem fick jag paniksamtal från Mauricio om Albin och Dulces bröllopspresent. Vi hade missuppfattat varandra allihopa och ingen hade varit ute på stan och handlat. Vid sju lyckades jag ta mig från jobbet ner till stan, mötte upp med Sofia o Mayka och vi sprang runt som galningar. Två uppdrag, bröllopspresent och klänning till Mayka. på 1 1/2 timme. Det gick ju åt skogen såklart. Tio i nio hittade jag klänning åt Mayka men present får vi köpa imorgon mellan vigseln och middagen på kvällen. Usch va oorganiserat.

Nu är jag så trött som man kan bli.. Ska ladda ner nån gammal sommarpratare från SR och lägga mig och lyssna o somna in i djuuuuup sömn.. Hellång dag imorgon. Jag längtar.

Kommentarer
Postat av: cilla

magda, vill ni använda en grym illustratör till tidningen ringeller emaila emilia, hon kan göra fantastiska ting. [email protected]
tjolahopp cilla


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback