glömde publicera

Igår kväll åkte pappa och Ante hem igen. Fredagnatt spenderade jag på Club 13 med Mau, Mayka, Carles och My. Sen gick vi till Paloma för att träffa Toni och hans kompisar. Jag kom hem vid åtta kanske igår morse och sen upp vid halv tolv för att umgås med pappa sista dagen. Vi promenerade runt Gracia i solskenet och njöt. Tog oss en läsk på "Sol de Nit" och satt och lyssnade skön musik, en härlig dag men när de åkte vid sextiden så var jag totalt slut. Städade, sov lite, duschade, sov lite, såg lite film och sen sov jag igen, min lördagkväll.

Nu är det söndag förmiddag och solen lyser in genom mina öppna balkongdörrar. Nyss passerade en 200-manna blåsorkester nedanför på gatan och väckte upp hela kvarteret. Men jag är van, man vet aldrig riktigt anledningen till det men med jämna mellanrum så promenerar de här orkestrarna förbi, blåsandes för fullt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback