ingen jäkla vida loca

Jag har bara uppkoppling vid korta tillfällen här hemma. Lite irriterande men det funkar. Kollar mer på tv då bara, vilket i och för sig är bra för min spanska. Nummer 1 på spanska topplistan var idag och förra gången jag såg också Ricky Martin ft Chambao. Lyssna och förklara för mig varför spanska artister ska byta språk till engelska. Jag förstår iaf inte. Och lyssna på tjejen. Flamencosångerskor är fantastiska..



Maria och Johan kommer hit om ett tag. Vi ska käka och dricka vin hade jag tänkt. Igår kväll så mötte jag upp med Toni efter jobbet. Vi gick på Gracia runt på jakt efter varm choklad. Det visade sig finnas ganska många ställen men bara ett som var öppet. Tisdagar är långsamma dagar i Spanien. På tisdagar och söndagar ska man bara var med nån man tycker om och göra absolut ingenting. lata dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback