jobba

Idag så tog vi nya bilder på oss själva till tidningen. Usch och fy och blä vad fult.. Det är konstigt vilken annan bild av mig själv jag har i mitt huvud. I mitt huvud är jag relativt snygg med kurvig kvinnlig kropp. I verkligheten så så visade det sig att jag ser ut som en uppsvälld kort ganska ful tjej.. Aldrig mer ska jag ta studiokort. Ska nog sluta kolla mig i spegeln också, och låtsas att jag ser ut som jag gör i mitt huvud.

I övrigt var dan bra, det är lite svårt att hinna med att träffa Maria och Johan när jag jobbar här uppe i Gracia men de verkar klara sig fint ensamma. Idag var vi och käkade lunch på mitt favorittapasställe och sen en promenad innan de gick på Historiska museet och jag åkte upp till Gracia igen. Imorgon blir det lite shopping. Nu sitter jag på kontoret igen. Ska försöka hinna jobba lite innan jag ska träffa Toni. Han kanske måste operera näsan imorgon, men hoppas inte. Jag är lite besatt av näsor, det är det första jag kollar på en ny person, och han har en så fin näsa.. jaja..

Tittade förbi på Princesa 23, min gamla arbetsplats, idag. De öppnar igen på fredag och alla var där idag och förberedde en massa. Jag saknar dem så mycket, måste gå dit på öppningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback