julmust

Nu är pappa här! Och Ante men han bor hos Elin såklart. Jag åkte ner och hämtade pappa på pl Catalunya och så åkte vi upp till Gracia igen, gick och handlade lite mat och så åkte vi ner till Gotico och mötte upp med lillebror och Elin. Lite tapas på en bra tapasrestaurang och sen en Irish coffee till pappa på Q-bar, en Caphirinha till Ante, en Mojito till Elin och en cola light till mig. Känner mig så trött så jag pallar inte att sova dåligt, vilket jag alltid gör om jag dricker det minsta alkohol. Nu är vi hemma igen, i bokhyllan står en stor skål med godis, i skafferiet ligger bröd och i kylen ligger kaviar. Och det bästa av allt, 6 stycken Zeunerts julmust.. mmmmmmmm.... jag dör, ingen ska få smaka. Finns inget godare, och ni som inte smakat förstår inte vad ni missar.



Kommentarer
Postat av: Erik

Hehe, kan bara hålla med om att Zeunerts julmust är underbar, den är kung! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback