mândag

Jag har nog inte nämnt vädret i nât tidigare inlägg men vädret är sjukt. Pâ fredag är det första december och de senaste veckorna har det varit runt 20 grader hela tiden. Skönt skönt skönt..

Söndagen blev en riktig söndag med promenad i stan med Maria och Johan. En siesta, middag pâ kvällen. En glass och Mariachi pâ tv:n. Vilken rolig film, Johnny Depp, Enrique Iglesias och Antonio Banderas.. Som tur var sâ gick den pâ en av de katalanska kanalerna och dâ kan man välja att ha i originalsprâk! Jag fattar inte att de inte gör sâ med alla kanaler. Sâ simpelt..

Medan jag strövade omkring i stan sâ var Toni pâ sjukan, han fick en smäll över näsan under sin fotbollsmatch och nu kanske han behöver operera.. De ska vänta till onsdag och se. Jag undrar hur han ser ut nu! Stackarn.. Nu är klockan snart 5 och inte mânga knop har gjorts.. Shit.. Plus att min uppkoppling försvann igâr. Hoppas den är tillbaka snart, behöver researcha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback