me me me me me

Jag vet inte om ni håller med mig men det mesta i livet blir ju roligare om det finns ett tävlingsmoment inblandat. Det här med bloggandet är ett exempel. Jag är minst sagt lite beroende av min statistikmätare. Nu är det ju i och för sig bara jag som tävlar men mot mig själv men det blir roligare i vilket fall. Undrar vilka som läser det här egentligen eller om det är pappa som varje dag går datasal in och datasal ut och fyller min statistikmätare med nya IP-adresser.. hmm.. inte helt omöjligt!

Så för att dra nytta av att nån faktiskt läser det här. Jag behöver hjälp med Portadan till julnumret. Framsidan alltså. Här är ett förslag. Ja eller nej? Jag har inte bestämt vad jag tycker än. Bu eller bä? Pest eller kolera?

Klicka på bilden för att få den större..



Over and out.

Kommentarer
Postat av: Michaela

Jag tyckte att den var mycket bra :)

Sen undrar jag om du kanske skulle kunna hjälpa mig med att besvara några frågor?... Det gäller mitt projektarbete som ska handla om att flytta utomlands:)

Postat av: magda

Javisst.. maila frågorna.. [email protected]

2006-11-23 @ 17:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback