"Q mona eres!" Jarå, visst är jag det..

Jag köpte en ny telefon i slutet av juli. En nokia med bra minne, vilket betyder att jag inte raderat några sms. Eller helt ärligt, några har jag nog raderat, inbjudningar till fester och så. Men iaf, ikväll fick jag mitt 500 sms på min mobil. Runt 200 sms i månaden! Inte illa va?!

Mitt femhundrade sms:

"Si q quiero verte mañana! El proxima dia vendre con tus amigas xq me gustaria! Espero q vaya bien l concierto! Mañana hablamos... 1bso grande!" 

..från Toni.

Annars då? Jo konserten var helt ok, lite för högljudd bara. Det ringer i öronen på mig nu.. Vi möttes upp på Rubi innan. Jag, Carles, Sofia, Stina, Ina, Mayka och två kompisar till henne. Sen så gick Mette dit direkt med Diego och så var det en massa andra folk med. När jag gick från Magic såg jag spår av att Mette varit där, på en av bilarna står det skrivet i smutsen: "You wish your wife was this dirty". Otvetydigt Mette.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback