quiero un.. hum.. hmm.. un..

Jag ljög nyss.. Gick upp till Plaza Virreina för att kolla om Carles satt och läste tidningen. Då träffade jag på en kille som jobbar på Mondbar här i Gracia. Han hälsade vänligt och sen såg jag hans blick vandra från mina Asicsprydda fötter, upp förbi adidasmjukisbyxorna, den gråa t-shirten, svarta huvjackan, den gigantiska halsduken och blicken stannade förvånat i mitt ansikte som gömts under det blonda burret. "Gymmet" säger jag, "jag är på väg till gymmet."  "Aha!" säger han och förvirringen släpper.  Hahahaha.. som att jag var på väg till gymmet! Det var bara mitt sanna jag.

Förresten, det blev ingen win-win för mig igår. Toni kom aldrig förbi Le Kasbah. Men det gjorde inte så mycket. Konserten var den bästa hittills, jag har varit på alla utom en som de hade när jag var i Sverige. Jag och Mayka är hardcorefans. De blir bara bättre och bättre faktiskt .

Sen gick jag och Mette in till centrum och snackade skit. En sväng in till Fonfone och sen var jag så hungrig att vi var tvungna att gå till greken på pl Trippy och köpa en gyros. Jag lider av vissa tvångstankar, en av dem är att varje gång jag ska beställa nåt med kyckling, pollo, så upprepas i mitt huvud polla polla polla. Det resulterar självklart i att ut ur min mun kommer.. Quiero un gyro con polla y feta. aaaahhh Det här händer alltså ofta, och jag vill dö varje gång. Hata tvångstankar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback