Rock.. igeeen..

Ett tillägg till inlägget nedan. Det blev ju självklart ingen Steven Seagalfilm. Vi var fortfarande så nykära att jag fick som jag ville, stackars P.

Det blev heller ingen bowling, det är tydligen inte bara jag som har lite pengar. Barcelonalife, bara tillräckligt för att gå runt. Men nu slapp jag iaf välja bort konserten. En dusch och sen ner till Le Kasbah i Barceloneta. Träffade just Toni en kortis, hans äldsta brorsa bor 100 meter från mig och han skulle hämta nycklarna till bilen så han kom in och sa hej. Förhoppningsvis så kommer han ner till konserten efter fotbollsträningen.. Då får jag åka bil hem också.. win-winsituation helt klart. Jag får skjuts och så jag får träffa honom!  Win-win för mig..

Mayka ringde just, stackaren hade krymt sin favoritkjol i tvätten. Jag sörjer lite med henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback