så tråkigt jag har det

En hel lång dag inne, usch vad tråkigt. Lite jobb har jag fått gjort men inte så mycket som jag velat, aldrig tillräckligt! Men men.. Nu funderar jag på att ta en dusch och äta lite och sen borde jag ta en promenad. Lite luft att rensa skallen med. Vad jag borde göra är också att ringa My och Sofia och Stina och Mau och alla andra som bor nere i centrum och som jag nonchalerat de senaste veckorna. Jag har blivit en graciaeremit.

Och jag borde äta nåt, under hela dan idag har jag ätit, två hårdbrödmackor med kaviar, en påse godis, ett kilo vindruvor och druckit ungefär 1.5 liter cola zero. Plus några pepparkakor. Hälsosamt. Det blir nog ravioli till middag för att riktigt lyxa till det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback