Strul

"Jag har det lite körigt just nu."  Precis som jag har sagt hela tiden så kommer vi inte kunna trycka tidningen på det datum som det var tänkt. Min chef har för många projekt på gång och verkar vilja göra allt själv vilket han självklart inte har tid till. Fick precis ett meddelande om att vi ska mötas upp senare idag och diskutera huruvida vi kanske ska göra ett dec/jan.nummer istället. JA, säger jag. Självklart vill jag komma ut med det här numret nu men det är en omöjlighet för mig eftersom jag praktiskt taget inte fått in nåt material. Well, lets see.

Jag tror G (mi jefe) är som Monica i säsong 9. "Relanguish control is just a fancy word for lose."  Organisera oss är vad vi behöver göra.

Annars har jag det fint, pappa och lillebror är här. Just nu så är de och turistar lite runt stan. Jag har ett möte med fotografen kl två så jag kunde inte hänka. Igår bestod hela dan av att promenera runt Gracia med pappa och äta. Det är så skönt att de varit här tidigare för då slipper jag gå runt och kolla Sagrada Familia, Katedralen, La Boquiera, Plaza Espanya osv osv.. Första sommaren blev det många vändor runt turistmålen. Fast när Alex och Maria var här så hann vi inget. Sista dagen tog jag upp Alex på takterassen och pekade så hon kunde säga att hon sett allt iaf.

Nu kan man bara gå runt och strosa och sitta på uteserveringar och ha det bra. Pappa gillar verkligen Gracia, när han var här förra gången bodde jag i Borne som också är bra men Gracia är oslagbart. Det finns allt, förutom turister. Perfekt med andra ord.

Sent igår kväll mötte jag upp med Toni som bjudit med mig på universitetsfest men vi var för sena så vi stannade i Gracia. Tog en lång, lång promenad och slutade kvällen med en öl på Châtelet. Sen tog det oss en sådär 50 min att gå den 30 meter långa vägen hem från Châtelet.. Paseando enamorados.. jag känner mig som 16 igen. ..obeskrivligt..
toni
mobilfoton.. suck.. måste köpa en liten digital..

Kommentarer
Postat av: idamaria

han ser ju söt ut. men inte snäll. haha.

2006-11-16 @ 19:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback