..19 grader..strandfest.. det blir att ta med en exta tröja

..sitter och ser på web-tv och såg just lite klipp från Förkväll, är det nån annan än jag som håller för öronen och blundar när svenskar intervjuar på engelska? Aaaaahhh.. klarar inte av det. Annars tycker jag Förkväll är underhållande och Gynning asrolig. Jag visste att hon skulle vara det.

Har blivit totalt förspanskad märkte jag just, äter nämligen Pipas. Rostade Solrosfrön som fortfarande är i sina skal. De tar jättelång tid att få ut själva fröet som sedan är typ 2x2 mm stort. Så nyttigt måste det ju vara men tanke på all energi man lägger ner och så lite kalorier som hamnar i magen till slut. Dessa Pipas tuggas på överallt i Spanien, nu även av mig.

Ska iväg senare till vad jag gissar blir den sista strandfesten för året. Cesar, kallad Juka (men det låter så finskt o fult så jag säger Cesar), fyller år idag och åker hem till Brasilien om en vecka så det är födelsedags-/avskedsfest för honom. Är inte det minsta sugen på att gå ut men han kommer att bli arg om jag inte kommer. Förra året gick jag inte på hans födelsedagsfest och det tjatar han fortfarande om så.. Dessutom vill jag hinna träffa honom så mkt som möjligt innan han flyttar hem. Är nån sugen på Brasilien så häng med mig nån gång nästa år, har ganska många vänner där nu. Det är det bästa med Barca tror jag. Jag har vänner från världens alla hörn nu.

Kommentarer
Postat av: anonym

Gynning asrolig? Har du knarkat eller...?

2006-10-28 @ 01:42:48
Postat av: Magda

P.. Jag tyckte att du sa att du inte skulle läsa min blogg..

Postat av: idamaria

haha.jag tror Förkväll är mitt främsta hatobjekt just nu.

2006-10-28 @ 13:10:03
Postat av: Magda

hahahahaha.. det var inte svårt att räkna ut Maria..

2006-10-28 @ 14:24:28
URL: http://magdalenita.blogg.se
Postat av: anonym

Durå...

2006-10-28 @ 19:05:46
Postat av: Magda

hahaha.. anonym! tror du att du är det för mig? du är rolig du.. alla säger det.. haha

2006-10-28 @ 19:10:51
URL: http://magdalenita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback