A trabajar mañana? ..jobbigt då..

Albin och Dulce bjöd med mig på middag till Rubi, en restaurang i Born, ikväll. De ska ha sin bröllopsmiddag där så det var lite provsmakning som gällde. gott gott gott.. Det jobbar en kille där som jag träffat många gånger för han är kompis med en kille jag jobbade med på Princesa 23 (restaurang). Iaf så känner han aldrig igen mig och jag blir lika sur varje gång. Jag vet att jag är töntig men jag blir så sur när folk inte känner igen mig, är jag så alldaglig att jag inte är värd att kommas ihåg? ahh.. det gör mig på dåligt humör fast jag vet att det inte är så.

Sen blev det en drink med Ina & company på Club 13. Mau spelade i lilla rummet men det var ganska trist där ikväll. Jag brukar inte gilla att gå dit faktiskt, jag går bara dit för att jag känner alla som jobbar där. Annars är det för posh för mig..  en plastvärld... Träffade Alex bästa kompis också, han var lite konstig så jag undrar vad alex sagt om förra veckan. Han är fortfarande arg och vägrar att prata med mig.. Spanska dramaqueens..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback