..biceps

Jag läser om höstruskt och snöstormar i Sverige, här är det nån slags värmebölja. Över 20 grader de   senaste veckorna och det är helt ok ändå, även om jag längtar till snö. Min goda energimåndag gjorde att jag tog mig i kragen och gick till gymmet nu på eftermiddagen. Det var första gången på nästan tre månader och det märktes, jag behövde egentligen en mjukstart men det bev som vanligt allt eller inget. Jag brukar köra konditionsträning följt av styrketräning, varje muskel, och avsluta med simning. Nu idag hade jag inte tid att simma och det var nog tur. Hela kroppen värker.

Runt sex var en bra tid att gå till gymmet. Jag brukar gå på dan med alla pensionärerna men det var faktiskt lite roligare med folk i min egen ålder. Då kan man titta på nåt intressant iaf när det blir tråkigt.

Nu ska jag iväg  och hämta nummer 0  som ska ha kommit från tryckeriet! Jag är nervös..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback