blooood

G ringde vid två;
- Magda, the printer said that its "faltan sangre"!
- What?!
- Faltan sangre!!
- But, but... sangre is blood, no?!
- yeah, but faltan sangre..Come to the office quick.

Va fan, saknas blod.. En jäkla röra. Sen följde en väldigt förvirrad konversation mellan mig och Javi, tryckerisnubben, innan jag förstod vad som var problemet.. Shit vad stressigt, det är desutom dubbel stress för jag är hela tiden orolig att jag ska ha missat nån viktig information för att jag inte förstått till hundra procent. Spanskan är ett fantastiskt språk för det finns ord och uttryck för precis allt. Synd att jag lär mig så sakta bara.. men jag lär mig iaf även om det går sakta.

Nu måste jag vänta nån timme och så ringer de om allt är ok, ska nog passa på att städa för nu är jag så uppe i varv. Det är en väldigt fin dag ute annars, nästan sommarkänsla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback