CHIPS

Later kanske hemskt men jag klev precis upp. Det har ligger i pasen framfor mig, inkopt hos packen.

3 cola zero
Tex-Mex chips
Mariekex
Nudlar, kycklingsmak
Nestlé mjolkchoklad
Ett paket Libanesiskt brod

Tror ni det botar min magsmarta? Hoppas det iaf. om allt ats samtidigt som jag ligger i soffan och ser film? Borde funka! Hade en mage stor som en ballong hela kvallen och natten igar. Vet inte vad som hant.

Jag, Marja och stina gjorde en Graciarunda igar. Uteservering Café del Sol. Mondbar med gratis jukebox, grymt! Sen ner till stan och till Fonfone, 80-talsfest pa onsdagar. Var baskiska kompis Evas fest, Pablo spelade. Borjar uppskatta Fonfone mer och mer. Det ligger pa en av Barcelonas sunkigaste gator, Esculleders men ar riktigt schysst. Det var trevligt folk dar igar ocksa. Mycket spanjorer som var ute for det ar helgdag idag och det maste ju firas. Alltid nan anlefdning att fira i España. Men det var har nanstans min mage borjade bli lika stor som om jag var i sjatte manaden.. Valdig snygg var jag. Sen ivag till felini. 

Blev vackt nio imorse av tva glada kompisar som bor i Baskien.  Javi som inte hittade hem och Patxi som verkade mer an forvirrad. somnade om iaf och sov till fem nar jag fick ett mess av stina som tydligen blivit smittat av min magsmarta eller nat. Bakis var hon iaf.

Nu hem, se slutet av Kingdom of heaven. Sen har jag inte bestamt mig om jag ska se Mystic River eller Brokeback Mountain. Mystic river var ju battre men jag tror Brokeback ar en film man kan se mer an en gang.. Eller sa blir det Vanner..

HA EN TREVLIG TORSDAG

Kommentarer
Postat av: idamaria

Men din stackare. du. brokeback kan man ser exakt hur många gånger som helst. Heath är het. Mystic River är även den en höjdarrulle. Vilken bidde det? Själv har jag precis sett The Break Up med jennifer aniston å vince vaughn. Jag tycker vince är lite småläcker. på nåt odefinierbart sätt.

2006-10-12 @ 19:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback