..conan all day long.. heaven on earth

...ni som följer Conan (min enda sanna idol) vet att han hade ett inslag där han förolämpade alla länder i världen. Anledningen, för att få arga brev från tittare och då kunna veta i vilka länder "Late night.." visades. Funderar på att göra samma sak. Uppenbarligen är det folk som läser här för det kan jag se på min statistikmätare. Men eftersom nästan ingen lämnar kommentarer så vet jag ju inte vilka det är. Och jag är ju sjukligt nyfiken så... vem är först?

A..
 Alex (kvinnoversionen).. förolämpning kommer nästa vecka. Har inte tid att komma på nån nu, det var svårare än jag trodde.

Kommentarer
Postat av: Maddis

Hej Magdis!
Din blogg är min startsida på internet så jag läser den flera gånger per dag:) Det är ju roligt att du skriver så ofta! och väldigt bra verkar du ju ha det! Själv försöker jag plugga till en anatomi & fysiologi tenta som jag har snart, men det är så jobbigt.
Ses till jul!
Kram!

2006-10-26 @ 17:26:15
Postat av: Magda

Hoppas att det går bra på tentan gumman! Jo jag har det bra, men jag saknar er. Jag kommer lördag 16 dec och åker upp direkt till sundsvall. När åker du hem?

Postat av: Madde

Nja jag tror tyvärr inte att jag kommer klara den för jag är så lat när det gäller att plugga! men men då får ja väll göra om den då... Jag vet inte när jag åker hem..några dagar innan jul iaf!
Förresten mer kort tack!:)

2006-10-28 @ 11:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback