Drömtydare.

IdaMaria har nu i typ en veckas tid snackat om kokosbollar. Varje gång vi pratas på messenger så käkar hon kokosbollar och nu har jag ett sånt sug så jag vet inte vad jag ska göra.

Nu har det gått så långt så att kokosbollarna förföljer mig även i sömnen. Inatt drömde jag att Åsa Lind* jobbade på Club 13 och där sålde de kokosbollar. När jag väl köpte två så visade det sig att i den ena saknades det goda, härliga vita skummet, det var bara tomt innanför skalet, och i den andra var skummet utbytt mot nån äcklig smörfyllning. Total besvikelse. Så vad tror ni det betydde? Och vad gjorde Åsa i min dröm?


* Åsa Lind är från sollefteå, lika gammal som mig, vi spelade fotboll ihop. Hon jobbar på bank och vi har absolut ingen kontakt. Har aldrig varit kompisar mer än i laget.

Kommentarer
Postat av: idamaria aka marre aka whitney

jag å nina har precis käkat middag och druckit folköl. nu ska vi röka en cigg. sen ska vi käka varsin klassisk gammeldags cocosboll. sen är kvällen fulländad.

2006-10-10 @ 20:32:22
Postat av: Magda

Evil.. pure evil maria..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback