En bekännelse..

Jag har precis sett "Jerseygirl". Jajamensan, och den var ju nästan lika kass som alla sagt. Fast bara nästan, så totalt bortkastad tid var det inte.. Soffan, pizzan, cola zero och american cookies gjorde de senaste två timmarna ganska sköna. Jag måste erkänna att om Ben Affleck byts ut mot typ Heath Ledger, Mathew McConaugh, Jude Law eller nån annan av Hollywoods romatiska komedierkillar så hade jag säkert gillat den. Ben Affleck är nog tillsammans med Sandra Bullock de skådisar jag gillar minst. Jag måste erkänna dock att jag är den största suckern för den här typen av filmer, romantiska komedier, men de ska definitivt ses hemma utan sällskap, speciellt utan sällskap av killar.

Ok, jag såg Amerikansk kalkon i soffan med stor collegetröja, leggins, ätandes pizza, kakor och drickandes coca-cola. Ikväll tänkte jag hyra Almodovars "Volver"  som jag missade på bio i våras. Vad funkar till den då? Fuet, cava, tortilla de patatas, crema catalana? Vi får se..

Gick äntligen med i Videoklubben idag. Har förut bara hyrt på Carles kort men han är i New York så idag fixade jag ett eget. Det är grymt för man hyr ur en automat så man kan hyra vilken tid man vill på dygnet och så kostar en film bara 1.50€, om man lämnar tillbaka den inom 6 timmar. Grymt bra, fast utbudet hade gärna fått vara lite större.

Kommentarer
Postat av: idamaria

alltså. när jag erkände för dig att jag tycker att jude law är het så sa du inget. du lät mig bara skämmas. och nu visar det sig. att du också fantiserar om honom. fy fan.

2006-10-18 @ 20:36:16
Postat av: Magda

Jag sa faktiskt varken bu eller bä! Men jag tror att jag sa att du inte behövde skämmas för det.. Han är ju het ju. Men jag tog upp honom här mest för att jag inte kom på några andra namn när jag skrev. Ibland är man ju senil, det måste ju finnas tusen sötkilleskådisar, eller hur?

Postat av: idamaria

klart det finns många sötkilleskådisar. men ofta är de ju så trista. inget spännande eller speciellt alls. jag tycker snyggful är bäst. det ska ju liksom finnas en nöt där att knäcka.

2006-10-18 @ 22:36:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback