Frisk igen.. och uttråkad

Nu har jag inte feber längre. Efter att ha halvsovit i soffan hela dagen med filmer och en bok så har febern försvunnit. Och min trötthet ska väl tilläggas. Jag såg "Volver" och sen var jag pigg som en nötkärna. Kunde inte alls sova fast jag har miljoner saker att göra och måste upp tidigt. Nu är klockan snart tre och jag har precis kommit tillbaka från en promenad. Gick till Open-Cor och kunde där inte motstå att köpa Vindens skugga på spanska. Läste inledningen i affären och fattade tillräckligt för att jag tror att jag kommer att gilla den. Vilken spanskkväll, först Vovler och sen "La sombra del viento". "Volver" var ju fantastisk dessutom. Penelope är ju så bra i Almodovars filmer. Jag älskade filmen.
Tyckte att jag "cleaned up good" efter min sjuka dag och att jag var så fin när jag skulle gå min nattrunda så jag ville ta kort men jag har glömt hur man använder självutlösaren på min Nikon. Maria, kan du kolla i din bok? Min är i sverige nånstans.. Jaja iaf så blev det tre kort istället, och jag ser inte så fin ut som jag kände mig men men..
huvud
kropp
ben

Gick förbi Chatelet också på vägen hem och tog en caña med Piddu som jobbar där. Det är en väldigt mysig bar.

Kommentarer
Postat av: idamaria

het brud. ska kolla i min manual. återkommer.

2006-10-19 @ 09:41:29
Postat av: ida

du såg ju visst tjusig ut! värsta fashionistan! jag blir helt sugen på att shoppa när jag ser dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback