Fullmåne..

... och dessutom blev jag just jagad av en grupp hundpunkare. Eller hundarna till en grupp punkare snarare. Hundar är läskiga och de älskar att skrämma mig., därför hatar jag hundar.. Nästan alla iaf.

Gick en sväng till Open-Cor (enda livs öppet till 2). Brukar gå dit ibland på natten, oftast inte för att jag är så sugen på nåt att äta, utan mest för att när jag går dit så krossar jag två plazor fulla med folk. Så när jag har tråkigt här så går jag en sväng.. Iaf, på Open-Cor. jag ska precis sträcka mig fram och ta ett juicepaket när en kille bredvid mig river ner praktiskt taget hela läskhyllan. En flaska går sönder och blöter ner hela mina jeans.. mest roligt var det faktiskt. Killen stod där och balanserade med femton flaskor i famnen, läsk över golvet och röd på kinderna. Jättegulligt. trevlig var han dessutom...

Inga skada skedd om det inte vore för de jäkla hundarna.. jag tror att de kända den söta goa läsklukten från mina byxor för de kunde inte sluta kuta runt mig på vägen hem.. Träffade en kompis på vägen hem också. Hon stod o pratade med en kille som sa att han var elektrisk idag. Skum som få. sen började han yra om fullmånen och jag gick hem. Barcelonalocos..

Kommentarer
Postat av: Sleazy-A

Du, satt och tänkte på en grej igår. I sverige är det typ fullmåne. Och hos dig. Hur är det med månens cykler? Är det fullmåne överallt under en viss period? Över hela jorden. Jag är confused.
Om detta någonsin tas upp i ett större sällskap kommer jag dementera all inblandning.
Rymden, the last frontier!

Postat av: Magda

Ja va fan.. i förrgår vad det nästan fullmåne. men vi är ju i samma tidszon. Har det nån betydelse? ska googla det..

2006-10-06 @ 10:42:32
URL: http://magdalenita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback