Halvtid

mitt tips gick väl sådär va. Har vadslagning på G här med Rob över mobilen så HEJA Sverige. Sen pratar jag med gammal klasspolare på messenger. I november är det en klassåterträff för alla i sollefteå/långsele som gick ut nian 1996. Åhhh vad jag vill gå! Tänk vad kul. Många hoppar nog en sån fest men jag har  inte så många gamla spöken och hemska minnen från den tiden. Ett oförskämt (och oförklarligt) bra självförtroende gjorde nog min tonårstid till en räkmacka. Men det är den 8 november och samma dag ska två av mina bästa vänner här nere, Albin och Dulce, gifta sig. Så jag missar klassträffen.

Nu en halvlek kvar. Sverige kanske vinner ändå. Efter det ska jag möta upp med Stina igen.Gå och hämta gratisbiljetter till razz och sen gå en sväng. Helgerna är väldigt lika varandra. Vi får se om det blir nån dans på högtalarna den här lördagen också.. hmm.. pinsam är vad jag är. Men ganska rolig, tycker iaf jag.

Sota ögonen, platta håret, lite käk i magen, läppglans, converse, stuprör, ny svart glamjacka. I'm all set.
jack

Kommentarer
Postat av: Erika

Tjohoo!! Jag tror du får fel magda! Jag hör jublet från Råsunda ända till Sumpan!! 2-0 och Allbäck?!! Härligt!! Kram på dig!

2006-10-07 @ 21:46:42
Postat av: alex (den kvinnliga versionen)

men alltsa albin ar nog vackraste namnet. var e alla andras kommentarer forresten?? halla??!! tvavagskommunikation!!

2006-10-10 @ 19:29:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback