IKEA

..idag var det invasion pá IKEA. Tydligen tyckte alla att det var en bra dag för shopping. Även jag sá jag drog med mig My dit. Fullpackat var det, och jag kände mig precis som en av tusen pojkvänner som hängde efter sina flickvänner och suckade lite tyst. Min flicka var dá My som köpte upp halva affären.
Min inköpslista frán IKEA:
en papperskorg
diskborstar
en diskhandduk
tvá förvaringsboxar
Knäckebröd
kaviar
Ahlgrens bilar
Singoalla
Norrlands Guld
En Kopparbergs cider, alkofri som sveptes pá parkeringen

Fast för oss är restaurangen det viktigaste. Tyvärr sá fattar de inte hur köttbullar ska serveras här sa man fár strips till.. Det blir lite konstigt till brunsásen och lingonsylten.

Nu är jag sá trött att jag knappt kan hálla ögonen öppna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback