Jag är..

...när det kommer till kritan en jäkla fegis.. Nu sitter jag hemma och våndas, ikväll är min första fotbollsträning och jag hoppas fortfarande lite på att jag ska bli akut sjuk eller att den ställs in eller nåt annat händer. Jag är ju dum i huvet, har pratat i typ ett år om att jag vill börja spela fotboll igen. Men nu ser jag bara framför mig 20 spanska brudar som vägrar att prata med mig och min dåliga kondis som gör att står bredvid planen och kräks efter uppvärmningen. Dessutom så oroar jag mig över saker som: finns det omklädningsrum? ska man vara ombytt när man kommer dit? vad heter alla fotbollsgrejer på spanska? hörna, offside, passa mig osv..  kommer jag vara sämst på plan? dessutom så har jag bara grässkor. Så då är ju frågan om det kommer att gå skit med dem? Fast dobbarna är inte så långa så det kanske funkar.. ahhh... jag har hjärtklappning, för en fotbollsträning. Som dessutom inte startar förrän om 2 1/2 timme..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback