Lillebror var är du

Börjar med en svensk variant. Ska nog skriva en engelsk med, fast den behöver ju inte ni läsa. Inte den här heller för den delen om ni inte känner för det.

Efter nästan ett år av konstant bloggläsande så tänkte jag att va fan.. Jag hävdar alltid att jag HATAR att skriva men jag tror inte på det längre, det är nog bara gamla svenskalärare som spökar. Kommer ni ihåg att vi fick ta upp svenskaböckerna om vi inte var tysta på bildlektionen. Hahaha.. eller kanske var det samhällskunskapen, hmm? Dessutom så har jag äntligen kommit fram till svaret på frågan vad min hobby är. Min syster o jag pratade om det i våras. Hennes hobby är att sitta o fika o tänka. Min är att snoka runt på nätet,läsa om andra . Så jag tänkte att om nån annan har samma hobby så måste jag ju bidra lite..

skrivbord
Mitt stalkerskrivbord.

Sitter o väntar på Ante som är och i barca o hälsar på Elin. Förhoppningsvis kan han laga lite mat till mig. Fast t roligare lunch ute. Har i  6 månader klagat på att det inte finns några sushirestauranger nära mig MEN i förrgår så var jag ute o köpte glass o såg att på gatan bredvid mig finns take-away, och sen igår såg jag två andra sushiställen några gator bort.. måste öppna ögonen tror jag. Blir nog ingen sånt idag dock, jag o peter gjorde sushi hemma en gång och bjöd in Ante och Micke.. En tugga och bägge sprang ut i köket och spottade ut i slasken. Askul, men slöseri på sjukt god sushi..

Kommentarer
Postat av: marre aka whitney

skoj att se ditt skrivbord. liksom var du sitter under tiden du slösar dygn efter dygn på att snacka skit med mig. saknar dig i verkligheten. var väldigt fint att höra din röst igår. som variation till dem jag hör i mitt huvud just nu....u know.

2006-10-05 @ 13:38:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback