..merecer dagens nya spanska ord..

..ja sâ sitter jag här igen. Pâ samma internetcafé som igâr, samma tid och tom vid samma dator. Fast igâr var jag inte pâ graciabarrunda utan mötte upp med Dulce och Albin, Mauricio, My och Ina pâ Club 13. Dulce hade för en gângs skull ledigt pâ en lördag sâ det var kul att fâ hänga lite med henne. Hon och Albin ska gifta sigom tre veckor och Dulce stressar som fan. Hela familjen har kommit hit frân Mexiko, hon har sytt upp en klänning som tydligen ska vara fantastiskt fin och hon är helt uppe förberedelser. Sââ kul det ska bli!!! De kommer att vara sââ fina och vi kommer att ha sâ kul pâ bröllopet.

Efter 13 drog Albin o dulce hem, Ina till sin flirt, my hem.. Sâ jag Mau, Adrian och Gustavo bestämde oss för att gâ till en rockklubb i Borne.. "Magic" Fast vi tog sân tid pâ oss att promenera dit sâ när vi kom dit sâ var det sâ packat sâ ingen kom in.. sâ dâ drog vi vidare till restaurangen som Gustavo jobbar pâ. Han hade nycklarna med sig sâ vi hade liten privat fest där istället.. Kul men jag var lite sur att vi missade Magic, i kön utanför stod en massa söta rockkillar.. en annan gâng.. Sen drog vi hem iaf.. jag sov hos Mau o Mayka men de bor pâ porta ferrissa och jag sov i vardagsrummet som ligger mot gatan och det var som att det var en cirkus där utanför vid typ tio imorse.. 

Jag har inte gjort annat än sett film senaste tiden men det blir nog en till idag.. igâr hyrde jag en med Sarah Jessica Parker och Dermot Mulroney... Han är ju sjuuuuuuukt söt. Mâste kolla upp pâ imdb vilka mer filmer han är med i sâ jag kan se honom mer.. hans röst är fantastisk dessutom.. Det är han som spelar "Gavin Mitchell" i säsong 9 av Vänner.. ni som ser det..

Roberto verkar var lika dramatisk som alla andra spanska killar.. Har inte sett honom pâ tvâ veckor men nu fick jag ett mess imorse att det har hänt en massa saker sâ vi fâr se om han ändrar sina resplaner.. Me pone LOCA.. orkar inte mer sânt här nu..

ahh.. har inte varit hemma än.. hoppas uppkopplingen funkar. Jag hoppas ocksâ att nân liten ängel har varit pâ besök, diskat all disk, städat hela lägenheten och att en god gryta eller nât stâr i kylen.. Hâller tummarna.. ..

Hasta siempre amigos

Kommentarer
Postat av: idamaria

om du har riktig tur så ligger det en körv i kylen. och jag är ledsen att säga det. men i min kyl ligger det cocosbollar. just det.

2006-10-22 @ 19:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback