Min bästa vän

Mauricio ställde upp på söndagspromenad, han är bra snäll. Han hade jobbat på lite nya låtar och ville spela för mig men jag pallade bara i 30 sekunder o sen var vi tvungna att gå för jag var så hungrig. Typiskt mig, jag hade lätt kunnat döda honom om jag inte fått mat. Han tycker att jag är den mest dramatiska person han träffat. hmm.. Det blev sallad från ovni på en bänk i Borne med tusen flugor svärmades runt oss. Det är nån slags fluginvasion i Barna för tillfället. Sedan en promenad längs vattnet bort till Raval och upp till macba. Där satt vi o glodde lite på skatearna och sen träffade vi på en kille som brukade jobba på en restaurang som vår kompis äger. Killen var så smutsig och hög och eländig så man bara ville gråta. Världens snällaste, raraste kille. Ser jättebra ut. Helt nerkörd i droger, han kommer inte bli gammal om han inte slutar nu. Om jag hade en 19-åring hemma då skulle jag förbjuda dem att åka hit.

sunday
Jag och Mau på macba.

Hann med en fika på Dos Trece också innan jag gick hem. Mayka (maus flickvän) kom och mötte upp.  Lee var också där, söndagar på Dos Trece är tydligen en happening. Fick min post från mau. Om jag vill rösta i kommunalvalet i vår här i spanien så ska jag anmäla det. Kul!! Visste inte att jag fick rösta här..


Kommentarer
Postat av: ida

hej tjej! följer redan din blogg slaviskt och gillar den skarpt! bra på att uppdatera är du också. kul att ha lite koll på ditt liv. puss och kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback