... my boo mau..

..mina fingrar luktar rök, mitt hår luktar rök, mina armar luktar rök, hela jag är genomrökt. Oftast stör jag mig inte av det men den senaste tiden när jag bott ensam, utan en kedjerökare, så äcklas jag allt mer.. Det blir jobbigt som fan med rökningen när han kommer hem..

Jag borde kanske sova nu men jag är inte alls trött, kom just hem från fellini som var inte direkt var som vanligt. Det var ok med folk men inte alla de gamla vanliga. Satt och hängde med sofia på en soffa o snackade istället. Sen var jag tvungen att hjälpa Mau från en galen svensk brud, "you have to help me she's crazy, CRAZY.. she says I'm her best friend and i only talked to her twice.." stackarn var helt vettskrämd... killar är inte vana att behöva säga åt tjejer att dra, och mau har definitivt inte den talangen. Han är alldeles för artig och vänlig, hade det varit ombytta roller och en kille snackat så med mig hade han inte ens fått 30 sek..

Jag hade Bridget Jones kortmaraton innan jobbet.. hyrde bägge filmerna och drömde om min egen Mr Darcy.. Dock spansk version..

På vägen hem förresten så fick jag värsta stockholmskänsla.. Det ven i träden, gatorna var helt tomma och i min jackficka hade jag handen knuten med nycklarna mellan fingrarna, redo att hugga mot ögonenen om jag blev överfallen.. Nästan första gången i Barca som jag känt så.. I stockholm gick jag så varje kväll på väg hem, hela tiden rädd. Inatt var jag itne direkt rädd egentligen, det var mer en flashback får Sthlm eftersom som vinden skakade träden så mkt och inte en människa syntes till..

ok.. nu sova. inte helt nykter sa väl erkännas.. men helt ok...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback