NITe är född!

Jag har nu i min hand det första numret av NITe. Nummer 0. Och jag känner mig stolt. Tryckerisnubben sa att jag hade gjort ett jättebra jobb och att det inte fanns nåt att anmärka på, allt var väldigt professionellt gjort. Det var tydligen imponerande för att vara första upplagan. För mig känns det fortfarande som något jag knepat ihop på slöjden, men kanske kommer jag att känna så om allt jag gör, även i framtiden.

nite

I redaktionsrutan. Editor/Redactor: Magdalena Almqvist, Design/Diseño: Magdalena Almqvist. Mitt första riktiga jobb.

Kommentarer
Postat av: Michaela

Snyggt och grattis!

Postat av: Magda

Tack!!

2006-10-30 @ 21:30:57
URL: http://magdalenita.blogg.se
Postat av: Anna

Grattis! Måste vara väldigt kul att se sitt jobb i tryck. Är det en gratistidning eller? Ska till BCN snart, ska hålla koll om jag ser den då, vore kul att läsa.

2006-10-30 @ 21:39:16
URL: http://blogg.aftonbladet.se/2007
Postat av: Magda

Javisst, det är en gratistidning.. Så du får ta med några ex tillbaka till stockholm! Kul att du kommer till Barca, det är en härlig tid att åka nu. Varmt o skönt men inte så mkt folk. Perfekt!

2006-10-30 @ 21:41:18
URL: http://magdalenita.blogg.se
Postat av: Mia

Kul! Vart i Barce kan man hämta ett ex?

2006-10-30 @ 22:16:39
Postat av: rehn mobil

Super Magda, vad roligt! Men jag tycker inte att du var riktigt lik dig om omslaget... Ta med den så att jag får bläddra lite i december.

2006-10-30 @ 22:22:07
Postat av: Lillebror

Hellooo! Fy fan va snyggt! Det kan inte bli fel med en Almqvist vid spakarna (har sålt för en halv mille ex. moms för andra månaden i rad, själv =) ) Jag längtar otroligt mycket efter dig å lilla Ella men vi kommer ju snart så det känns skönt! Ha det bra tills vi ses, om två veckor smäller det! puss puss

2006-10-30 @ 23:56:01
Postat av: Magda

Tack så mycket för gratulationerna! Jag chillar lite dock och ser hur det går med de följande numrerna. Jag har dock fått väldigt positiv respons än så länge.

Ja rehnen, jag är lite smalare, lite snyggare och lite mer mörkhårig på bilden men annars är det helt klart jag! hahaha..

Lillebror, te quiero!

2006-10-31 @ 06:14:50
URL: http://magdalenita.blogg.se
Postat av: Fredrik Hallström

Hej och grattis till premiärtrycket...
Kan man få ett exemplar till ett höstruggit göteborg också tro :)

Det kanske värmer. Blev ju inget Barcelona för mig i år heller :( . Snart måste jag ju komma iväg innan det är för sent..

2006-10-31 @ 16:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback