popcorn

Lyckades fixa biljetter till Razz igår. Var ute hela natten med Ina, Maraike och hennes kille. Hela kvällen kallade jag honom dessutom Diego. Klockan 7 imorse fick jag veta att han inte heter Diego. Diego är hennes ex. Hahaha.. klantigt.

Smörpopcorn ska nu in i micron. Hoppas att den håller, micron alltså. Elledningarna här är lite osäkra, en gång släcktes hela huset ner när Carles använde micron. En annan gång höll jag på att elda upp hela huset när tvättmaskinen började brinna genom nån kortslutning.

Men oj vilken kväll igår.. roligt som bara den. Fast inte "dansa på högtalarna"roligt, så roligt har man bara med Stina.

Kommentarer
Postat av: idamaria

otroligt skoj att du kallade honom Diego. tecken på en lyckad kväll. vår kväll var också fin samt väldigt schizofren. jag värmde upp och nina slutförde. som vanligt.

2006-10-15 @ 21:00:13
Postat av: Elin

Kul att de va en lyckad kvall! Vi hade oxa en lyckad kvall igar, var forst pa nat som hette gato negro, en chopito bar , de va skoj sen splittrades hela gruppen o vi var nagra som drog till ett stalle som heter otto suts tror jag.. kanner du till det? de va helt ok. Vore skoj att ga ut nan kvall me dig!

2006-10-15 @ 21:39:37
Postat av: Magda

Otto Zutz.. jo det ligger ju här uppe i gracia, när där jag bor. Kan inte säga att jag gillar stället direkt så mkt men har väl inte gett det så många chanser heller. Och absolut, vi måste gå ut nåt tillsammans!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback