Privat eller inte

Pratade med alex igår om hur privat min blogg skulle bli. Jag vet fortfarande inte. Hon tyckte att jag skulle ha två olika, en totalt ärlig och en "föräldra-expojkvän-pryda vänner"blogg. Men, va taskigt egentligen.

För det första känns det fånigt att ens diskutera det här för det kanske inte är nån som ens är intresserad av att läsa en blogg som enbart handlar om mig.

För det andra, om det nu finns nån som vill läsa om mig då borde jag ju inte göra nån skillnad på person. Jag menar mamma och pappa vill väl inte ha en förfinad version, de vill väl läsa om vad som verkligen händer mig, vad jag känner, vad jag gör och inte gör. Eller hur.

Vi får se.

Kommentarer
Postat av: Sleazy-A

Du behöver ju inte vara bigbrother vulgär, fast det har jag aldrig sett i dig, men lite ärlighet gör nog föräldrar/vänner/peter gott. En blogg får räcka! Fast utan killar?
Äsch.

Postat av: alex

oj, ar det manne jag som har daliga ideer. inte har val du nagonting som du vill halla hemligt magdalena linda...

2006-10-10 @ 19:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback