Razz my man

Slocknade igår efter att först ha sett en basebollfilm med Billy Bob Thornton, en riktig barnfilm, Bad News Bears. Det var min fredagskväll iaf. plus en massa kaviarmackor,singoallakesx och lite mer Hornby, Fallhöjd är riktigt bra. Tyvärr så var det en bok min storebror lämnade och jag tror han läste den på stranden när han var här för limmet har smält och varenda sida ramlar ur när jag läser. Lite jobbigt.

Idag har jag varit hela dan med Mauricio. Vi köpte sallad på Ovni och åkte med hans "moto" (i sverige kallad Eu-moppe, här motorcykel!) förbi Plaza España och sen upp till Montjuîc. Barcelona var sådär riktigt vackert idag och jag älskar att åka på moto i barna. Om jag får pengar över ska jag helt klart köpa en. Uppe på berget käkade vi vår sallad på en mur sen satte vi oss i en bar de har där. Väldigt mysigt.. typ vilstolar, reaggemusik, solstrålar men lite kalla vindar. Mauricio lyckades också ramla ur sin stol och hälla ut hela ölen, roligaste idag. Vi var dock tvungna att gå innan solen gick ner, jag var kall som en isbit och förföljd av flugor. Fattar inte varför det är så sjukt mkt flugor i år.

På vägen hem hyrde vi en film, Feed me. Det stod att den skulle vara en blandning av Oversize me och När lammen tystnar. Jag behöver väl inte tillägga att det inte var mitt val. Efter 5 min bestämde jag mig att det var bättre spendarad tid att sova istället för att se filmen så jag drog huvan över huvudet och tog en liten siesta. Men Mayka och Mau sa att den var riktigt kass.. Vem hade kunnat gissa det? hmm...

Klockan är tolv och jag kom just hem. En dusch och sen iväg och träffa en brasiliensk kompis, Cesar, och mina tyska tjejkompisar Ina och Maraike. Vi ska försöka fixa lite pass till razz och dra dit ikväll. Det är trots allt lördag och nu har jag inte varit där på 2 veckor. Ska bli himla kul. Roligt också att gå ut med Ina och Maraike, de är galna!

Men fan, har inga kläder. Har varit sjuk i tre månader typ och blivit tjooooooock.. så nu sitter allt fult.. faaaaaaan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback