...sola..

..ensammaste timmarna på dygnet.. vargtimmarna..

..en ljuspunkt i tillvaron när jag kommer stamblandes hem, ensam som vanligt och för alltid.. min slöa uppkoppling har faktiskt lyckats ladda hem Gilmore säsong 6 avsnitt 11.. ahhh...

Såhär såg jag ut ikväll.. har köpt en jättefin klänning på second hand som jag ville visa men jag har fortfarande svårt att ta bilder..


klänningfull
kjol

Första bilden är hemma innan jag gick ut. Andra är i metron på väg hem och sista uppför rulltrappan vid Fontana..

Kommentarer
Postat av: ida

fan vilken snygg klänning tjejen!

2006-10-28 @ 20:11:38
Postat av: Erkalajn

Hej Magda! Supersnygg klänning, men jag fastnade mest för Röjf-byxorna nummer 13 på första bilden! Dom är snygg dom, roligt för ruif att dom har byxor i Spanien! Vad roligt det är att läsa om ditt liv där nere, men lite deprimerande. Jag har bott i Sumpan i snart tre år och jag har inte varit på en enda krog/uteställe (inte ens Garbo!!!)här = inte kompis med en enda som jobbar där alltså. Fast på pizzerian och sushistället vet dom vilka vi är, men det är bara för att vi är besvärliga...
Vi ses i jul hoppas jag, det var längesen nu. KRAM

2006-10-28 @ 21:30:59
Postat av: Magda

Tack flickor!! Jag har en grym secondhandbutik på gatan bredvid typ..

Ja, RUIF är representerad i Barca ska du veta Erika! Jag har fotbollstrumpor, shorts, t-shirt, träningsöverall.. hela kittet..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback