*STAB*

Igår blev det ingen strand för mig. Jag kom ner till centrum ganska sent, efter ett och hade verkligen ingen lust att gå hela vägen ner till stranden och sitta där i blåsten så jag stannade på 13 ett tag och gick sen med Dulce till Manolo. Sen iväg till Fellini och mötte upp med Sofia och sen gick vi en sväng till Moog. Moog ligger på en tvärgata till Fellini och jag har inte varit där på väldigt länge så det var kul att gå dit igen. Alla som jobbar där är jättegulliga så det var kul. Sen gick vi tillbaka till Fellini igen, hade lämnat väskorna där. Igår var en typisk fredag, det var inte tråkigt men inte jättekul heller.

Ikväll så spelar Mauricios band i en tävling så jag och Mayka ska åka dit nu vid åtta och kolla in. Varje band spelar typ 8 minuter eller nåt sånt och sen röstas det vilka som ska komma vidare. Ska bli spännande att se.. är nästan lite nervös för deras skull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback