Sunday morning

Sista metron hem blev det igår. Stina bangade och jag tyckte att det var riktigt skönt. Tog metron hem, hoppade av på Diagonal istället för Fontana så att jag fick gå en liten promenad. Köpte yoghurt, vindruvor och cola zero på Open-Cor och kollade sen in lite svensk TV på internet. De andra kanalerna borde lära sig av svt:s web-tv. Den är outstanding bäst. Jag tycker dock att all tv ska läggas ut på internet. När Ante var här förra veckan berättade han om nån grej viasat har som man kopplar till sin digitalbox och bredband och sen kan man se tv vart man vill över bredbandet. Sen nämnde han också ordet julklapp! Så Ante, jag kommer påminna dig om det nu i 2 1/2 månad. Problemet var väl att om mamma o pappa ändrar kanal hemma så ändras kanal i min dator också.. Kan bli kul, när mamma sitter o ser upplösningen på Morden i Midsomer så byts det till sporten, hahaha! Nä, men det fixas lätt med en extra box. Helt klart värt det.

Det är så hemskt i det här landet för man kan inte ringa nån en söndag vid kl ett utan risken att väcka dem. Men nu skiter jag i det, ska tvinga ut Mauricio på söndagspromenad. Fast han hatar att promenera, som alla killar. Vi får se hur det går. Har haft en centrumbojkott nu ett par veckor men idag ska jag dra ner till borne, se om restaurangen jag jobbade på har öppnat och ta en fika nånstans. Älskar söndagar, bästa dan i veckan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback