..svenska brudar som knäcker..

..en artikel till nästa nummer handlar om "beauty lays within" så vi var i väg till en indisk snubbe tidigare ikväll. Jag fotade lite och var sedan tvungen att dra iväg för att träffa Marja och Sofia. Den här indiska killen gjorde iaf en liten kort analys på mig innan jag gick. Han böjde lite på min handled och sen så satt han ganska länge och kände av min puls. Sen berättade han att jag var elementet Eld. Det handlade om kroppen så han sa att jag hade känslig kropp och var beroende av att äta på bestämda tidpunkter annars gjorde min kropp revolt. Sen sa han att jag sov bra, när jag väl somnat så sov jag djupt. Och att jag trivs bäst i vatten...hmmm... fråga vem som helst som känner mig så skulle de säga samma sak. Han gjorde samma test på alla mina arbetskamtrater och för att vara ärlig så stämde det faktiskt.

Sen halvsprang jag hem väldigt försenad som vanligt. Sofia mötte upp hem på Torrijos och vi gick till pl del sol och mötte upp med Marja. Några öl på uteservering och sen en sväng till Chatelet. Sen tillbaka till Sol de nit. En massa tjejsnack om tatueringar, killar, alnö och en massa annat.. Nästa torsdag Sushikväll... mmm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback